jaymera

Workshop BMI

In deze action learningworkshop zetten deelnemers de eerste stap naar business model innovatie (BMI).

    Het doel van de workshop is om deelnemers:
  • - op hele praktische wijze in aanraking te brengen met BMI
  • - te laten ontdekken wat BMI voor een onderneming kan betekenen
  • - te laten ervaren dat samenwerken in diversiteit het verschil maakt
  • - paradigma’s te laten doorbreken door zelf BMI te ervaren
  • In het kort: BMI wat is het, wat heb ik eraan en hoe doe ik het?

De opzet van de workshop daagt mensen uit! Maximaal twaalf deelnemers simuleren een praktijksituatie waarin ze in twee spelrondes een onderneming veranderen en verbeteren. Deelnemers gaan in teamverband fanatiek op zoek naar de meest innovatieve business modellen. De gevolgde aanpak en resultaten vertonen een verbluffende gelijkenis met de realiteit en de resultaten die onze klanten in de praktijk realiseren. De workshop duurt één dagdeel en wordt gewoonlijk in de ochtend gehouden met ontbijt ontvangst. Meer gedetailleerde informatie vindt u in deze brochure.

De doelgroep van de workshop bestaat uit leden van de directie en het management van gevestigde product-georienteerde ondernemingen. De workshop vereist geen specifieke voorkennis maar wel een actieve participatie van elke deelnemer.

Inschrijven

Bent u benieuwd wat business model innovatie voor uw onderneming kan betekenen? Schrijf u dan in voor één van onze open workshops BMI. Jaymera organiseert regelmatig in verschillende delen van het land de open workshop BMI. Na aanmelding ontvangt u per email een factuur en deelnamebevestiging met verdere locatiegegevens. Om diversiteit te waarborgen kunnen per onderneming maximaal twee deelnemers deelnemen. De kosten per persoon hiervoor zijn € 319, excl BTW.

Op dit moment zijn geen plaatsen beschikbaar voor onze open workshops.

Zijn er meer belangstellenden in uw onderneming of heeft u interesse in de in-house workshop BMI, neem dan contact met ons op.

Ervaringen van deelnemers:

"Veel interactie en aansprekende voorbeelden" Conny Pasman, Manager Innovation & Business Development, Verosol

"De case study was heel passend en dynamisch" Rick Scholte, Managing Director, Sorama Sound Imaging